tiistai 26. toukokuuta 2020

Tieteestä (Profetia)

"Tämä teksti on sekä tieteellistä tietoa että tutkimatonta tietoa, sillä teillä ihmisillä ei ole metodia tai kykyä tutkia sitä, mitä Minä teille kerron.

Te ihmiset halveksitte sellaista tietoa, mitä ette itse arvosta. 

Te halveksitte tietoa, josta teillä ei ole käsitystä, miten se tieto on tullut tai miten se tieto on todennettavissa.

Te halveksitte myös niitä ihmisiä, jotka teille kertovat sellaista, mitä ette itse tiedä, sillä haluatte olla oikeassa siinä, mitä olette itse pohtineet.

Tieteellinen tietonne on vajavaista. 

Tieteellinen tietonne Minusta Jumalastanne on kaikkein vajavaisinta. 

Minut tuntevat vain Minun palvelijani, kuten tämä kirjoittajani, joka on Minusta myös tieteellistä tutkimusta tehnyt.

Ette kykene tieteenne avustuksella selvittämään edes virustenne alkuperää, vaikka teillä on laboratorioita kaikkialla maailmassa ja vaikka tieteilijänne ahkeroivat yötä päivää.

Mutta jos Minun palvelijani sanovat teille, mikä on viruksenne alkuperä, miten se on syntynyt, missä ja miten se leviää tai mitä se tulee samaan aikaan, ette sitä tietoa usko, sillä se ei ole laboratorioistanne peräisin vaan Minulta, joka tiedän kaiken.

Kun Minun antamani tieto sitten todentuu ja se esitellään mediassanne ja jaatte sitä tietoa sosiaalisessa kanssakäymisessänne kuin se olisi omaanne, uskotte siihen tietoon vasta silloin.

Halveksitte tiedonantajiani, jotka olen valjastanut jakamaan teille tietoa, joka teidän tulisi ottaa todesta ja toimia varoitusteni ja neuvojeni mukaan itsenne parhaaksi.

Jokainen rivi, minkä kirjoittajani teille kertoo, on Minun suustani. Ja Minä puhun tielle vain faktaa, niin kuin te täsmätietoa nimitätte.

Minä en kerro teille uskomuksia tai harhauta teitä, kuten tieteilijänne monesti tekevät.

Mutta Minä pimitän teiltä tietoja, sillä ette ole Minun tieteeseeni valmiit. 

Jos Minä kertoisin teille ennalta, kuinka paljon ihmisiä tai eläimiä koronavirukseenne kuolee tai miten voisitte rakentaa itsellenne rokotteen, joka ei teitä vahingoittaisi, kuten tuleva rokotteenne teille tekee, ette te silti olisi kiitollisia Minulle.

Niin on Minun tieteeni laita, että totuudella Minä teitä vaivaan, totuudesta saatte kärsimystä ja totuudellani Minä myös teitä hoivaan ja parannan.

Sillä lääketieteenne on sekä hakoteillä että joskus jopa oikeassa, mutta sen toiminta on hidasta sekä puutteellista Minun apuuni verrattuna.

Kun Parantajani aloittaa työnsä, parantaa hän niin syövät, sokeritaudit, kivut ja säryt, halvaukset ja monet sellaiset sairaudet, jotka lääkärinne ovat luokitelleet parantumattomiksi. 

Niitäkään parantumisia ette voi tieteellänne selittää, sillä siihen tietoon teillä ei ole kyvykkyyttä eikä ymmärrystä. 

Tieteenne on niin vajavaista, että ette kykene ratkaisemaan edes muutamien kuukausien päähän tulevia tapahtumia, jotka Minä olen teille jo ennalta kertonut. 

Minun tieteeni on teille arvokasta siksi, koska muutoin ette selviäisi. 

Jos parantajani ei teitä koronasta vapauta, ei ihmiskuntaa ole olemassa muutamien vuosien kuluttua.

Uhka tästä aiheuttamastanne viruksesta, joka sekin on tieteenne tekoa, on suurempi kuin osaatte edes kuvitella, sillä edes viruksenne todellista uhkaa ei tieteenne ole kyennyt vielä selvittämään.

Oletteko siis tiedeuskovaisia vai uskotteko siihen, mitä Minä teille kerron?

Sillä Minun tietoni teidät pelastaa, ei tieteenne. Aamen."



(C) Copyright 2020 Tuula L.  

Lue aiempi profetia tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti