torstai 27. kesäkuuta 2019

Helppo taito, jota ei osata (Profetiasanelu)

Kirjoita, mitä Minä sanelen sinulle seuraavasti ja aloita näin: Minä tunnen teidät, jotka kaikkea hyvää janoatte itsellenne.

- Minä tunnen teidät, jotka toisianne vain vahingoitatte.


- Minä annan armoni jokaiselle, joka toiselle hyvää tekee.


- Minä annan helpotuksen jokaiselle, joka toisten oloa helpottaa ja auttaa sydämestään.


- Mistä johtuu se, että olette vihamieliset toisillenne? 


- Oletteko unohtaneet yhteistyön ja avuliaisuuden?


- Olette pahaa täynnä ja halveksuttavaa pahuutta toteutatte toisillenne.


- Miksi olette niin pahoja toisillenne?


- Olette omaksuneet kielteisyyden ja itsekkäät ajatuksenne.


- Miksi ette opi hyvyyttä?


- Olette antautuneet pahuudellenne.


- Miksi rakastatte kaikkea ilkeyttä, maallista, keinotekoista ja arvotonta?


-  Koska ette osaa rakastaa sitä, mikä on arvokasta ja hyvää, sillä hyvästä ette mitään tiedä.


- Hyvää on kaikki se, mikä hyvyyttä tuottaa toisille ihmisille.


- Hyvyyttä ovat anteeksianto, avuliaisuus, lohduttaminen ja työnteko toistenne hyväksi.


- Rakkautta teissä ei ole tippaakaan, koska ette sellaista ole oppineet mistään.


- Oletko kiitollinen, osaatko kiittää? Et osaa, koska sekin taito on kadonnut, että toisianne kiittäisitte.


- Olette kuin katkeria vanhuksia, joilla elämä menee ohitse ja kaikki kauniit ja hyvät asiat jäävät kokematta. Mitä ette koe, sitä ette opi. Aamen.

(C) Copyright 2019 Tuula L.   


Lue aiempi sanelu tästä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti