maanantai 10. kesäkuuta 2019

Jumala sanoo: Olkaa varuillanne (Profetiasanelu)

Jumalamme Totuuden ja Rakkauden Äänen sanelusta sanottu:

- Minä sanon teille: Olkaa varuillanne, sillä maailma muuttuu.


- Kaikki, mitä olette saavuttaneet itsellenne, tullaan ajamaan alas, sillä perikato uhkaa monia, jotka eivät osaa varautua tulevaan.


- Minä kuitenkin autan niitä, jotka minuun uskovat ja luottavat, sillä heidän osansa on tässä elämässä hyvä.


- Annan teille neuvon: uskokaa Minuun ja luottakaa Minuun, sillä silloin onnistutte elämässä.


- Olkaa uskolliset toisillenne, sillä toisianne tulette tarvitsemaan.


- Perheille Minä sanon: olkaa uskolliset toisillenne, rakastakaa toisianne ja auttakaa toisianne parhaanne mukaan. Ohjatkaa lapsenne tekemään mieluummin hyvää kuin pahaa.


- Isille Minä sanon: Olkaa uskolliset vaimoillenne ja kunnioittakaa heitä, sillä naisilla on vaikeampi elämä kuin teillä miehillä. Olkaa lempeitä ja avuliaita, vaikka olisitte vihaisia tai katkeria.


- Vaimoille Minä sanon: Olkaa uskolliset miehillenne ja antakaa anteeksi toisillenne, sillä viisautta ei ole kummallakaan riittävästi hyvän elämän rakentamiseksi.


- Lapsille Minä sanon: älkää tehkö pahaa kenellekään, sillä ette itsekään halua pahaa itsellenne tehtävän.


- Virkamiehille Minä sanon: Olkaa tunnolliset, ahkerat ja rehelliset, sillä vain rehellinen ihminen rakentaa rehellistä maata.


- Päättäjille Minä sanon: lakatkaa valehtelemasta ja alkakaa korjata huonoja tekojanne paremmiksi, sillä mitään ette saavuta epärehellisyydellä kuin epäoikeudenmukaisuutta ja itsellenne häpeän.


- Minuun luottaville ja uskoville Minä sanon: Eläkää totuudessa, sillä vain sellainen on hyödyksi muille. 


- Tämän Minä olen sanellut ystävälleni Tuulalle, sillä hänellä on oikea kuulo Minuun. Aamen.

(C) Copyright 2019 Tuula L.  

Lue myös aiempi sanelu tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti