torstai 20. kesäkuuta 2019

Vakava varoitus ja käsky (Profetiasanelu)

Saneltu suorasta kuulemisesta ja kirjoitettu käskystä:

- Olen sanonut sinulle ihminen: Älä rienaa äläkä valehtele, mutta miksi sinä et usko?


- Oletko kuningas, joka päättää tuhota? Oletko prinssi, joka turmelee? Oletko prinsessa, joka valehtelee? Mikä sinä olet ihminen, kun et muuta osaa kuin valehdella, turmella ja tuhota?


- Itse olette ongelmanne aiheuttaneet. Miksi Minä, sinun Luojasi ja Jumalasi sinua auttaisin? 


- Minua ette tahdo uskoa ettekä kääntyä rukouksin puoleeni.


- Minä olen vihastunut ihmiskuntaan, sillä se on kauttaaltaan turmeltunut. 


- Minä olen ihastunut ihmisiin, jotka ymmärtävät, että Minä olen heidän Jumalansa, vaikka kaikki ihmissielut olen luonut omaksi kuvakseni. Sitä kuvaa ette kuitenkaan muistuta ettekä edusta.


- Kaunis sielu on kuin valon enkeli, joka toisia auttaa ja johon jokainen voi luottaa. Heidän kanssaan Minä elän ja he elävät Minun kanssani.


- Mutta te kapinalliset ja kiukuttelijat, vihamieliset ja epäuskoiset, teidät Minä laitan kuriin tulevien vuosien aikana tavalla, joka on mullistava ajattelunne.


- Kärsimys ei ole mukavaa, mutta sellaisen eteen Minä kapinalliset asetan. 


- Olkaa uppiniskaiset, sillä Minä notkistan jokaisen ylpeänkin niskan.


- Olkaa vihamieliset, sillä sellaisen Minä asetan vastuuseen teoistaan omalla tavallani.


- Olkaa varuillanne, sillä ajat ovat muuttumassa.


- Minä asetan itseni teidän edellenne, sillä jokaisen on notkistettava polvensa Minun edessäni. 


- Minulle ette mitään voi, sillä kieltäminen ei teitä auta. 


- Minun kunniani asetetaan ihmisten edelle, mutta joka vaarin ottaa sanoistani, se kunnian saa edessäni.


- Vielä minä sanon: Opetelkaa rakastamaan lähimmäistänne, sillä hän elää kotonanne, suvussanne, naapurissanne, työpaikoillanne. 


- Opetelkaa rehellisyyttä, avuliaisuutta, huolenpitoa ja kuunnelkaa kärsiviä. Sellaisen kanssa Minä olen ja häntä autan.


- Opetelkaa rukous Minuun, sillä aitoa sydämen huokausta kuuntelen mielelläni. 


- Opetelkaa kuuntelemaan sydäntänne, sillä siellä asuu lempeys, jota tarvitsette tulevina aikoina toisianne kohtaan.


- Vihalla ette mitään voita, vaan lempeydellä ja hyväntahtoisuudella saavutatte kaiken hyvän. Aamen.

(C) Copyright 2019 Tuula L.   

Lue aiempi sanelu tästä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti