sunnuntai 30. kesäkuuta 2019

Lohdun sanat ja tulevan lupaus (Profetiasanelu)

Kirjoita sanelustani seuraavasti:

- Olette kaikki luotuja Minusta, joka kaikkia rakastan.

- En kuitenkaan anna anteeksi, jos Minua loukataan, rienataan, herjataan ja kirotaan. Sellaisen Minä kuritan kunnolla. 


- Rakastan jokaista, joka Minuakin rakastaa. 

- Se rakkaus on aitoa rakkautta, joka antautuu sydämestään Minun tahtooni, Totuuteeni ja Rakkauteeni.

- Se rakkaus ilmenee seuraavasti: 

- Olet lähimmäinen lähimmäiselle. 

- Olet aito ja totuudellinen jokaiselle. 

- Olet ahkera ja tunnollinen työssäsi. 

- Olet hyvä ystävä ystävälle etkä ketään petä.

- Olet rukouksessasi Minuun ja tunnet Totuuden, joka sanoo: ole aina rehellinen ja rakasta elämää, luontoa, totuutta ja rakasta myös kärsimystä, mutta sitä Minä helpotan, kun on sen aika.

- Minä tulen antamaan anteeksi jokaiselle ajallaan.

- Minä olen se, joka opettaa elämään oikein. 

- Syntinen on jokainen, joka Minua epäilee tai Minut kieltää, sillä sellaisten teot ovat kielteiset ja pahat Minua kohtaan.

- Vaikka olet rehellinen, mutta Minut kiellät, annan Minä anteeksi, jos käännät rehellisyytesi myös Minua kohtaan. 

- Paatuneet sydämet ovat niitä, jotka ilman omaatuntoa pahuutta tekevät eivätkä opi rehellisyyteen ja avuliaisuuteen, vaikka heidän kärsimyksensä olisivat suuret, sillä sellaiset syyttävät muita eivätkä itseään.

- Maailman pahuus on epäuskoa Minuun, eikä kirkkokaan ole siitä vapaa. 

- Olkaa silti levolliset, sillä Minun aikani tulee pian. 

- Sen Minä lupaan, että tulette Minut tuntemaan ja Minun edessäni polvenne notkistamaan. 

- Rakkauteni ihmisiin on Minun tekojeni takana, sillä niin myös ihmiset tekevät tekojaan rakkautensa perusteella. 

- Sitä kukakin tekee, mitä eniten rakastaa. Aamen.

(C) Copyright 2019 Tuula L. 


Lue aiempi sanelu tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti