perjantai 12. huhtikuuta 2019

Puhtaan ja kauniin sielun salaisuus (Profetiasanelu)

Tämän tekstin sain saneluna tänä aamuna. Jumala sanoi: Istu koneellesi ja kirjoita, mitä sinulle sanon. Tässä on annettu viesti (profetiasanelu). 


Jumala sanoo: Minä kerron, miksi rakastan ihmisiä? 

1. Olen luonut teidät omaksi kuvakseni. Mitä se tarkoittaa? Että jokaisella ihmisellä on sielu, persoonallinen eli henkilökohtainen tunteista, ajatuksista, tahdosta, mielteistä ja intohimoista koostuva valokeho. 

2. Myös minulla, teidän Jumalallanne, sielujen Luojalla, on valokeho, jonka näkevät ne, joille armo on suotu. 

3. Minä rakastan sieluissa niiden kauneutta ja puhtautta. 

4. Sielun puhtaus tarkoittaa: se osaa rakastaa lähimmäistä.

5. Sielun kauneus tarkoittaa: se  kukoistaa rakkaudessa, joka synnyttää uutta hyvää ihmiskuntaan.

6. Uusi hyvä tarkoittaa, että sielu ymmärtää ihmisten tarpeita, luo uutta hyvän lähteestä eli Minusta. Minä teidän Jumalanne olen ainoa hyvyyden lähde. 

7. Ihminen ei kykene luomaan mitään hyvää ilman Minua. 

8. Minä annan ratkaisut ongelmiin niille, jotka Minua rakastavat. Heille Minä annan myös monenlaista henkistä ja maallista hyvyyttä.

9.  Älkää kuvitelko, että ihminen kykenee mihinkään hyvään ilman Jumalaansa. Kaikki tuho maan päällä johtuu Jumalattomuudestanne, epäuskostanne Minuun, joka olen ainoa Hyvän lähde. 

10. Ihminen kykenee keksimään ja aivoittelemaan monenlaista, mutta saa suurta tuhoa aikaan ymmärtämättömyydellään.

11. Olkaa viisaat ja luottakaa Jumalaanne, joka jokaista sielua kaitsee. 

12. Kaitsenko teitä ihmisiä hyvään? Kyllä ja en. 

13. Minuun luottavia Minä kaitsen kohti hyvyyttä, sillä sellaisten sielu on otollinen hyvyydelle.

14. Minua vieroksuvat Minä kaitsen kohti hyvyyttä, jos he ovat itse siihen otolliset. 

15. Kärsimys tarkoittaa, että olet erossa Jumalastasi, sielusi Paimenesta.

16. Miksi ette tunnista Jumalaa sielussanne: Olette kapinallliset, itsekkäät, ettekä rakasta lähimmäisiänne, vaan himoitsette omaisuutta ja valtaa itsellenne toistenne kustannuksella ettekä koe siinä mitään väärää. 

17. Minä sanon: niin kauan kuin turmelette itseänne ja toisia ihmisiä pahuudellanne, saatte kärsiä ja valittaa, kulkea vaivasta vaivaan, ahdingosta toiseen.

18. Olkaa ymmärtäväiset ja rukoilkaa Minua, sillä Minä kuulen pienimmänkin huokauksen siltä, joka toiselle hyvää tahtoo.

19. Minä teidän Jumalanne olen ainoa toivonne, sillä muuta toivoa ei ole ettekä saa osaksenne. Aamen.

(C) Copyright 2019 Tuula L.    

Lue aiempi sanelu tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti