tiistai 9. huhtikuuta 2019

Täydellinen rakkaus on sielun tarkoitus maan päällä (Profetiasanelu)

Jumalan rakkaudella on monia ilmenemismuotoja. Ihminen ei tunnista rakkauden ilmentymiä, vaikka ne ovat läsnä jokaisessa hetkessä ja elon henkäyksessä. Näin minulle puhuttiin ja käskettiin kirjoittaa (profetiaa):


1. Tunnistakaa sielunne, se on ensisijaista, jotta tuntisitte Jumalanne. Jumalanne on luonut jokaisen sielun, sillä sielullanne olette elossa elämässänne.

2. Sielunne takia tunnette rakkautta. Vain sielunne osaa rakastaa, ruumiinne ei pysty mihinkään ilman sielua.

3. Rakkaus on syy, miksi olette elossa. Elonne on rakkaudessa elämistä, mutta se rakkaus on vajavaista, sillä täydellisestä rakkaudesta ette mitään tiedä.

4. Täydellinen rakkaus tarkoittaa, että ajatuksenne ovat rakastavia, mielenne on rakkauden täyttämä, uskonne kohdistuu rakkauden tekoihin ja tunteenne ovat rakkauden kyllästämät.

5. Täydellinen rakkaus karttelee teitä, koska olette kielteisyyden riivaamia. Kielteisyys on valloittanut ajatuksenne, mielenne, tunteenne  ettekä mihinkään hyvään usko.

6. Täydellinen rakkaus tarkoittaa Jumalanne tahdon tuntemista ja sen täyttämistä. Mutta miten voisitte tietää Jumalanne tahdon, kun ette tunne itseänne tai alkuperäänne.

7. Alkuperänne on Minusta, Jumalastanne, joka olen jokaisen sielun luonut ja maan päälle lähettänyt. 

8. Osa sieluista on elänyt yhden tai toisenkin elon, osa on uusia sieluja, joilla on paljon opittavaa. Mutta ne, jotka olen jo kypsyttänyt rakastaviksi, ne minä korjaan kuin kypsän sadon ja otan heidät huomaani.

9. Maan päällä olette kypsyvä sato. 

10. Jokaista sielua minä johdatan tavallani. Kapinalliset Minä ojennan tavallani, suopeat ohjaan lempeästi. Jokainen on Minun huomassani. 

11. Antakaa toisillenne anteeksi, sillä Minäkin olen anteeksi antava. 

12. Tuomitsette toisianne pienimmästäkin sanasta, turhista teoista, joilla nostatte itsenne toisianne ylemmäksi, vaikka ette Minun tasolleni ylety. Jokaisen, joka toisia tuomitsee, Minäkin tuomitsen heidät. Minun tuomioni ovat oikeat ja oikeudenmukaiset.

13. Rakkauden täydellisyys tarkoittaa: älkää tuomitko, olkaa kärsivälliset, käyttäytykää kauniisti toisianne kohtaan, huolehtikaa niistä, jotka huolehtimista tarvitsevat. Tällaisia Minä rakastan ja heistä erityisesti huolehdin.

14. Miksi ette kykene kohtelemaan toisianne hyvin, johtuu siitä, että olette itsekkäitä, petollisia, kaunaisia ja vihamielisiä kanssaihmisiänne kohtaan. Näitä Minä vihaan enkä suopeuteen suostu. 

15. Tulette näkemään ihmeitä, jotka ovat Minusta. Rakkauteni ihmisille on loputon, ääretön ja armoni raja lavea. 

16. Rakkauteni tunnette sielussanne rauhana, hyvänä olona, levollisuutena, huolettomana olona ja elona maan päällä. 

17. Kaikki se, mitä tästä eteen päin tapahtuu, tulee korottamaan Minun Kunniaani ihmiskunnassa. Merkkinä tästä olkoon: Ihme tapahtukoon! Aamen.

(C) Copyright 2019 Tuula L.    

Lue aiempi sanelu tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti